Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Balíky doručují:



Obchodní podmínky

Vážení zákazníci,
vítáme Vás na eshopu www.Gorilla-Fitness-Eshop.cz. V této sekci Vám podrobně popíšeme naše obchodní podmínky ohledně registrace, způsobech platby a doručení, reklamace, ochraně osobních údajů a zrušení objednávky.


Všeobecná ustanovení

Provozovatel

Provozovatelem internetového obchodu je obchodní společnost:
GORILLA fitness, s.r.o.
IČ: 291 31 910
DIČ: CZ29131910

Adresou:
Hvězdova 1568/25
Praha 4, 140 00
Vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 201866

Bankovní spojení

Pro zákazníky z ČR platba v Kč na účet:
Bankovní spojení pro platby v CZK: 2500353530/2010 vedený u Fio banky, a.s.
Variabilní symbol napište číslo objednávky

Pro zákazníky ze Slovenska platba v EUR na účet:
Bankovní spojení pro platby v EUR: 2500353530/8330 vedený u Fio banky, a.s.
Účet je vedený na Slovensku a platby jsou brány jako tuzemské nikoliv zahraniční
Variabilní symbol napište číslo objednávky

For foreign customers payment in EUR:
IBAN: CZ8320100000002500353530
SWIFT KOD: FIOBCZPPXXX


Registrace

Nakupovat na gorilla-fitness-eshop.cz můžete i bez registrace jako Anonymní zákazník.

Nicméně jako Registrovaný zákazník získáte vlastní účet s řadou výhod:
• získáte dopravu zdarma pro každou objednávku
• získáte přehled o stavu objednávky a jejich historii
• zařadíte se do pravidelného slosování o 1000 Kč slevu na VIP členství na www.trener-online.cz
• nemusíte opakovaně vyplňovat svou adresu
• zařadíte se mezi odběratele speciálních slevových akcí pouze pro registrované (max. 1x měsíčně)


Platební metody

Dobírka - za objednávku platíte až při jejím převzetí, platí pro dopravu prostřednictvím PPL nebo České pošty do ČR i Slovenska

Bankovní převod v ČR - částku pošlete na číslo účtu 2500353530/2010, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, kterou obdržíte na Váš e-mail (zboží expedujeme po připsání peněz na náš účet)

Bankovní převod pro Slovensko - částku pošlete na číslo účtu 2500353530/8330, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, kterou obdržíte na Váš e-mail (zboží expedujeme po připsání peněz na náš účet) DŮLEŽITÉ: Zákazníci ze Slovenska neplatí poplatky za zahraniční platbu při bankovním převodu!

GoPay - platební kartou - přes tuto platební bránu můžete platit platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. (Platby kartou přes internet musíte mít povoleny u své banky!)

GoPay - online bankovním převodem - platební brána podporuje převody bank Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank a FIO bank a díky okamžitému převodu peněz na účet můžeme zboží expedovat často ještě tentýž den


Možnosti dopravy

Našim zákazníkům se snažíme vyjít vstříc, a proto nabízíme nejpohodlnější způsoby přepravy, které jsou navíc v rámci České republiky ZDARMA! Zboží se snažíme expedovat v nejkratší možné době. V ideálním případě ještě ten den, abyste si mohli zásilku převzít co nejrychleji.

Momentálně dodáváme pouze v rámci České republiky a Slovenska. Ve výjimečných případech lze zboží doručit i do jiných zemí. V takovém případě nás kontaktujte na email: info@gorilla-fitness-eshop.cz

PPL ČR - zdarma na území ČR
Česká pošta - zdarma na území ČR
PPL Slovensko - cena 7,- EUR
PPL Slovensko - zdarma při objednávce nad 120,- EUR


Odstoupení od smlouvy

Každý zákazník má běžně možnost v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží vrátit zpět celou zásilku nebo její část.

Na www.gorilla-fitness-eshop.cz máte možnost vrátit zásilku nebo její část do 28 dní. Vrácené zboží musí být nepoškozené, kompletní včetně veškerého příslušenství, bez známek používání nebo opotřebení, musí být v původním obalu a schopné k zařazení pro další prodej. Pokud je poškozené eshop má právo účtovat poplatek za potřebné vynaložení nákladů pro opravu zboží do původního, plně funkčního a použitelného stavu.

Při odstoupení od smlouvy je zákazníkovi vrácena peněžní částka za vrácené zboží. Poštovné za zaslání vráceného zboží si zákazník hradí sám. Peníze budou vráceny v zákonné lhůtě do 30 dnů pouze na bankovní účet zákazníka po obdržení nepoškozeného zboží a splnění dalších podmínek (viz. 2. odstavce reklamačního řádu). Běžně však obdržíte své peníze dříve.


Řešení sporů

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.


Reklamační řád a záruka

Zákazník má povinnost zkontrolovat zásilku při převzetí. V případě, že je zásilka z části či úplně poškozena dopravou, doporučujeme zásilku nepřebírat a sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky.

Záruční podmínky zboží jsou stanoveny příslušnými výrobci. V případě výskytu vady v rámci záruční lhůty je nutno reklamovat zboží bez zbytečného odkladu. Součástí reklamace musí být kopie dokladu o nákupu zboží a vyplněný reklamační protokol.

Kde získat reklamční protokol?

Kliknutím pravým tlačítkem na níže uvedený odkaz - následně Uložit jako a potvrdit.
stáhnout reklamační protokol
K otevření je třeba mít nainstalovaný Acrobat Reader (odkaz ke stažení zde).

Reklamované zboží zasílejte na adresu:
GORILLA fitness, s.r.o.
Za Bažantnicí 51
Poděbrady
290 01


Ochrana osobních údajů

Při nakládání s Vašimi osobními údaji se řídíme zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Údaje, které nám o sobě sdělíte, držíme v maximálním bezpečí a poskytujeme je pouze za účelem platební transakce a bezpečné expedice Vaší objednávky.


Zrušení objednávky ze strany provozovatele

Provozovatel má právo měnit uvedené ceny dle libosti a to bez předchozího upozornění. Dále má provozovatel právo zrušit objednávku v následujících případech:

• objednané zboží se již nevyrábí
• objednané zboží není k dostání
• s dodavatelem byla přerušena spolupráce
• dodavatel výrazným způsobem změnil cenu zboží
• kupující nepřevzal zásilku
• kupující nezaplatil kupní cenu

 

 

Y2I4Zjc